Little Manhattan
Little Manhattan is a feel-good comedy that's perfect for kids and adults alike. In a city known for excitement, two young friends are about to embark on the greatest adventure of all.
Little Manhattan is a feel-good comedy that's perfect for kids and adults alike. In a city known for excitement, two young friends are about to embark on the greatest adventure of all. Gabe (Josh Hutcherson) and Rosemary (Charlie Ray) have known each other nearly all of their lives, but when they come face-to-face in a karate class, they see each other in a whole new light.