crazy/beautiful
When fate brings together two high school seniors from opposite sides of the track, it's something crazy/beautiful in this sexy, fun, and energetic story of first love. Nicole is the I7-year-old troubled daughter of a wealthy congressman who never met a rule she didn't break. Carlos is an A-student with big dreams who endures a two-hour bus ride every morning to attend high school in an upscale L.A. neighborhood. Their innocent flirtations quickly develop into passionate love, but Nicole's self-destructive behavior threatens their relationship and puts Carlos' promising future in jeopardy. Will their intense passion keep them together despite the objections of their families or will Carlos be forced to plan his future... without Nicole?