October Road
When Nick Garrett was 18, he packed up his truck and said goodbye for a summer road trip that turned into 10 years of being away. He has since become a literary celebrity in New York. Now, without inspiration for a new book, Nick returns to his hometown to find that feelings toward him have changed.