Lost Luggage
When Belgian-Moroccan police officer Samira Laroussa is returning luggage to victims and next-of kin in the aftermath of the Zaventem airport attacks, she's taking on the biggest task of her career.
When Belgian-Moroccan police officer Samira Laroussa is returning luggage to victims and next-of kin in the aftermath of the Zaventem airport attacks, she's taking on the biggest task of her career. She encounters prejudice, pride and grief, but Samira perseveres in her mission to help everyone. Her blind tenacity leads her to forget one thing: herself. Lost Luggage is a bittersweet story about how people can still find solidarity, love and hope in the darkest moments.