Deliver Us from Evil
This South Korean crime thriller is set in Thailand, where a shocking kidnapping has taken place. In-nam (Hwang Jung-min), a contract killer who recently completed his final hit, finds out that the missing child may be his own. In-nam spares no expense in employing his violent tendencies as he tears through Thailand in search of the kidnapped child. Bringing even more chaos into the hunt is Ray (Lee Jung-jae), a man with an unwavering thirst for revenge against the man who killed his brother: In-nam.