Mesa de Regalos
Nicolás and Antonia, lifelong friends and both a disaster in their emotional and professional lives, come up with a bold plan to fund their dreams: organize a fake wedding. They pretend to be in love, prepare for the celebration, and at the altar, Antonia leaves Nicolás standing. Confident that the scandal will prevent any claims, they plan to split the gifts. What could possibly go wrong?
Nicolás and Antonia are two inseparable friends who are far from the emotional and professional stability that all their acquaintances have achieved. After attending countless weddings, they come up with a plan as bold as it is ingenious: to fund their dreams by organizing their own fake wedding! They announce their "secret love," plan a big celebration, and at the crucial moment, Antonia is to leave Nicolás standing at the altar. Confident that the scandal will discourage guests from claiming their gifts, they plan to split the loot. However, unexpected feelings begin to arise, which could complicate their brilliant plan.