Y tu mamá también
Julio and Tenoch are two hormone fuelled teen boys from Mexico City. When their girlfriends travel to Italy for the summer, they decide to take advantage of their newfound freedom. Their dreams become reality when they meet Luisa, a Spanish woman in her thirties with whom they embark on a trip to the beach, forming a relationship that will change their lives.