Cobra
In times of national emergency, a team composed of Britain's leading experts, crisis contingency planners and the most senior politicians assemble under the name COBRA to form the committee entrusted to protect the people of Great Britain and steer the nation through the storm. Set in the heart of government during a major crisis, COBRA hurls us both into the corridors of power in Westminster and the centre of disaster in the crisis zone as we follow leaders and the impossible decisions they face.