Into the Grand Canyon
A meditation on the timeless beauty of one of America's most sacred spaces – and a story of physical hardship that stretches the bonds of friendship – this film follows two colleagues who set out to traverse the Grand Canyon by foot, hoping the 750-mile walk will help them better understand this revered landscape and the commercial developments poised to alter it forever.