Anastasia
Anastasia is the timeless classic film based on Marcelle Maurette's play which is based on the legend about the sole-surviving daughter of Russia's last Czar. A suicidal amnesia victim is chosen by Russian expatriates to impersonate Anastasia, the last surviving member of the Romanov dynasty, heiress to the Russian throne. As such, she becomes part of a scam to collect ten million pounds owed to Anastasia. Is she just impersonating the heiress or is she the real thing?