Asura: The City of Madness
In this South Korean crime thriller, Han is a shady cop caught between his department’s internal affairs unit and the city's corrupt mayor, for whom Han has secretly done dirty work for years. With each side vying for control, Han becomes ensnared in a vicious power struggle that threatens to plunge a troubled city into chaos.
In this South Korean crime thriller, detective Han (Jung Woo-sung) is pressured by ruthless prosecutor Kim Cha-in (Kwak Do-won) to cooperate in an investigation against corrupt mayor Park Sungbae (Hwang Jung-min), who has Han on his payroll. Feeling trapped, Han persuades his young partner Sunmo (Ju Ji-hoon) to take over his work for the mayor, but things take a violent turn as Han finds himself caught between power hungry crime figures intent on ruling over a dog-eat-dog city.