The Last Suit
In this Argentine drama that traverses decades and continents, 88-year-old tailor Abraham Bursztein sets out on a life-fulling journey to track down the friend who saved his life when he was a prisoner in a Nazi concentration camp.
“The Last Suit” follows Abraham, an 88-year old Argentinian Jewish tailor, as he sets out on a journey to find the Polish friend who saved his life during the holocaust. From Argentina to Poland followed by a journey across Europe, Abraham will meet various characters who will help him fulfill the promise he made to his friend.