The Sandlot 2
10 years after the events at The Sandlot, a new team of boys and girls must overcome the successor to the monstrous dog.
Ten years after a team of sandlot baseball playing boys faced a monstrous dog, a mixed group of boys and girls take over the sandlot and must overcome the successor to the monstrous dog using overwhelming speed.