Widows
Elena is living a joyful life with her husband Augusto... until one phone call changes everything — Augusto has fallen gravely ill and is hospitalized. The news, however, takes another drastic turn when Elena finds the young Adela at Augusto's side, who turns out to be his lover and who he asks Elena to look after once he’s gone.
Elena is a documentary filmmaker who shares a happy and childless marriage with Augusto. One phone call changes everything for Elena — Augusto has fallen gravely ill and is hospitalized. The news, however, takes another drastic turn when Elena finds the young Adela at Augusto’s side, who turns out to be his lover and who he asks Elena to look after once he’s gone. As Adela undergoes personal problems of her own, Elena is forced to make good on what Augusto asked of her.