S.W.A.T.
S.W.A.T. stars Shemar Moore as an ex-Marine and locally born-and-raised S.W.A.T. sergeant running a specialized tactical unit that is the last stop in law enforcement in Los Angeles. Torn between loyalty to where he was raised and allegiance to his brothers in blue, Daniel “Hondo” Harrelson strives to bridge the divide between his two worlds.