A year full of happiness, but also full of pain, lies behind Bella. A year in which she almost broke apart because her passion for Edward and her deep friendship with Jacob seemed simply irreconcilable. But now she has made her decision: after a beautiful wedding at the Cullens’ estate, Bella and Edward travel to Rio de Janeiro to spend their honeymoon.
The Quileutes close in on expecting parents Edward and Bella, whose unborn child poses a threat to the Wolf Pack and the towns people of Forks.