Jumanji: Welcome to the Jungle
When four high-school kids discover an old video game console of a game they’ve never heard of, Jumanji, they are suddenly and inexplicably drawn into the game’s jungle setting, where they quickly discover that you don’t just play Jumanji — you must survive it.