Pet Seekers
Barão, Irá and Gugo are sniffer dogs capable of facing any challenge. Together with experts in canine behavior, they accurately trace the paths taken by lost pets.
Come along in this race against time in the search for pets. Barão, Irá and Gugo are sniffer dogs capable of facing any challenge. Together with experts in canine behavior, they accurately trace the paths taken by lost pets. Anything can happen when the mission is to reunite the family.