The Twilight Saga: Eclipse
Bella’s life is in danger. Seattle is shaken by a series of mysterious murders, and a clearly bloodthirsty vampire is out for revenge. All the evidence points to Bella. But that’s not all: she must choose between Edward and Jacob, knowing full well that her decision could rekindle the ancient rivalry between vampires and werewolves. Bella is confronted with the most important decision of her life.