Second Best
In order to adopt a troubled young boy, a lonely, unmarried mail clerk must prove that he is emotionally qualified to love and nurture a child. He struggles to win the boy over, demonstrating that, simply by being present and caring, he is a better parent that the boy's absent father.
Graham Holt is a lonely middle-aged man who runs a postal substation in a small village in England. When Graham decides to to adopt a son, James is the troubled youth he gets with the assistance of social worker Debbie. James has been in an orphanage for years since his mother committed suicide, and he adores his outlaw father John, who was sent to prison not long after the mother's death. Can James learn to love Graham? Can Graham settle for being second best?