Bogus
When a young boy's mother dies, he invents an imaginary friend to accompany him to his new home far away.
When a young boy's mother dies, he invents an imaginary friend to accompany him to his new home far away. How can a boy be lonely with a gentle giant named Bogus? Gerard Depardieu and Whoopi Goldberg star together for the first time in this warmhearted tale of magic and fantasy.