Using covert operations and undercover stings, this five-strong unit targets major dog fighting players to rid this cruel and brutal crime from the city's streets.
Dog and rooster fighting are associated with illegal gambling, drugs and violence, and within this criminal underworld, cops from the Pennsylvania SPCA's undercover unit tackle some of Philadelphia's most hardened criminals. Using covert operations and undercover stings, this five-strong unit target major dog fighting players to rid this cruel and brutal crime from the city's streets. The stakes are high and the risks are great as officers confront all kinds of animal cruelty.