Rhymes for Young Ghouls
Fifteen-year-old Aila is the weed princess of Red Crow. Hustling with her uncle to stay out of St. Dymphna, she sells enough dope to pay the sadistic Native American agent who runs the oppressive residential school. The precarious balance of Aila's world is destroyed when her drug money is stolen.