Cedar Rapids
A naïve Midwest insurance salesman (Ed Helms) who travels to a big-city convention in an effort to save the jobs of his co-workers has unexpected adventures in this upbeat comedy.
Ed Helms stars in this upbeat comedy as Tim Lippe, a naïve insurance salesman from a small Midwest town. When Tim heads to the “big city” of Cedar Rapids for a convention, he finds himself at odds with Dean, the ultimate party animal (John C. Reilly). Soon, Tim realizes he can’t beat Dean, so he joins him – crashing parties, skinny-dipping in the hotel pool and being seduced by a sexy soccer mom!