Sunset Strip
A day in the frenetic lives of a rock 'n roll costume designer and an arty album cover photographer, circa 1971, leads to surprising true love for two singularly talented people.
Los Angeles, 1972. The Sunset Strip, and particularly the club Whiskey-a-Go-Go, are at the center of the rock'n'roll scene of sexual freedom and a shot at fame and fortune. Following several people over the course of 24 hours, we watch as their fates collide in one incredible night.