Dollhouse
A drama series focusing on a young woman who as a member of an illegal organization has her memories and personality wiped clean and imprinted with new ones, in order to fulfill assignments catering to the wealthy and powerful.
Echo is an “Active,” a member of a highly illegal and underground group who have had their personalities wiped clean so they can be imprinted with any number of new personas. Confined to a secret facility known as the “Dollhouse,” Echo and the other Actives carry out engagements assigned by the Dollhouse leaders. The engagements cater to the wealthy, powerful and connected, and require the Actives to immerse themselves in all manner of scenarios – romantic, criminal, uplifting, dangerous, comical and the occasional “pro bono” good deed. After each scenario, Echo returns to the mysterious Dollhouse where her thoughts, feelings and experiences are erased. Echo enters the next scenario with no memory of before. Or does she?