Date Movie
Date Movie tells the story of hopeless romantic Julia Jones (Alyson Hannigan), who has finally met the man of her dreams, the very British Grant Funkyerdoder (Adam Campbell).
The twisted minds of two screenwriters behind Scary Movie, Aaron Seltzer and Jason Friedberg are at it again, this time poking fun at the romantic comedy genre! Date Movie tells the story of hopeless romantic Julia Jones (Alyson Hannigan), who has finally met the man of her dreams, the very British Grant Funkyerdoder (Adam Campbell). But before they can have their "Big Fat Greek Wedding," they'll have to "Meet the Parents," hook-up with "The Wedding Planner" and contend with Grant's friend Andy, a spectacularly beautiful woman who wants to put and end to her "Best Friend's Wedding."