A Tutto Tonno - La Pesca Del Tonno Rosso
Through the testimonies of fishermen, shipowners, marine experts, and environmentalists, the documentary tries to bring to life the atmosphere and the conditions of bluefin tuna fishery today. The quarrel between fishermen and environmentalists seems to dissolve in the desire to safeguard the sea which represents the source of income.