Free Way
Free Way delves into chef Raül Balam's mind, heart, and culinary creativity. Despite battling addiction, he rose above, guided by his mother's example. Now, he faces new culinary challenges, blending passion with extravagant daily activities shared on Instagram. This documentary chronicles his journey from his mother's three-star restaurant closure, Sant Pau.