Attack on Pearl Harbor: Minute by Minute
This gripping historical series takes the closest look ever at the day that changed the course of WWII - and the ships and lives that were lost.
This gripping historical series promises the closest look ever at the fateful day that changed the course of WWII - and the ships and lives that were lost. Piecing together this complex event, each episode covers a different part of the timeline to tell the heart-pounding tale of the Japanese attack that changed the world forever.