The Cleaner
Wicky works as a crime scene cleaner. Once the police have done their job, he shows up equipped with bleach and scrubbing brushes. His job leads to encounters with the strangest people: those who knew the victims, and sometimes with the murderers themselves. Being a chatty man, he tends to talk more than he cleans.