100% Coco
Coco is a 13-year-old fashionista with an eccentric style. She dreams of becoming a style icon, but on the first day of school her classmates ridicule her and label her: "Coco the Clown." Coco decides to leave aside her flashy clothes, and anonymously launches a fashion vlog under the moniker "Style Tiger." Soon, Coco learns that she must always be true to herself.
Thirteen-year-old Coco is fond of fashion and wears her own eccentric style. She dreams of becoming a famous style icon. But on the first day of school, when she is called Coco the Clown for the way she is dressed, she decides to leave her vintage dresses, leopard boots, and striped socks at home and go through life at school as a "grey mouse." Anonymously, she runs a fashion vlog as the "Style Tiger," which becomes a big hit. Will she become a famous style icon after all? And will she finally draw the attention of Bruno, that quirky boy from school? Slowly but surely, Coco learns that she just has to be one hundred percent herself.