Lady in Cement
In this solid suspense drama, Frank Sinatra stars as detective Tony Rome who, while working on a case, discovers everybody he talks to winds up dead.
A private detective is hired by a small town hood to find his missing girlfriend. The detective runs up against an assortment of mafia types, hookers and heiresses before he discovers that the girl was drowned in a Florida bay with a block of cement around her ankles.