The Great American Tag Sale with Martha Stewart
Known for turning everyday living into an art form, Martha Stewart is ready to part ways with pieces from her vast collection of furniture, art and housewares. There will be a series of tag sale events including an exclusive cocktail party for celebrities and neighbors to preview the sale.