Vampires Suck
Young Becca’s relationship with her overbearing father has to take a backseat when two supernatural suitors spill even more bad blood onto their ancient rivalry when they battle it out for Becca’s heart. An irreverent satire that steals a bite from the Twilight series.
The comedy masterminds behind "Epic Movie", "Disaster Movie", and "Meet the Spartans" drive a squeaky rubber stake through the heart of the Twilight series with this irreverent satire about a teenage girl who's torn between two supernatural suitors. As Becca struggles to contend with her overbearing father, two fierce rivals compete to win her heart. But Becca isn't the only high-school student having a hard time with boys; her friends are all desperate to find a date for the prom, and as the big night draws near, the rampant tension draws out the animals in everyone.