Tara Duncan
Tara Duncan arrives on Otherword to control her awakened magical powers. With her new friends, the MagicGang, she protects the harmonious empire of Meme from evil forces.
Welcome to OtherWorld, a fantasy parallel universe where magic is everywhere! Here starts the story of Tara Duncan, an ordinary girl newly arrived from Earth to control her awakened magical powers and to protect the luxuriant empire of Meme. To tame her magical powers, she takes magic lessons taught by a dragon at school. This is where she meets her friends, the MagicGang. Together, they play Celestial Ball game, resolve mysteries… and face villains like Magister who is seeking after Tara to steal her magic to conquer OtherWorld.