Solo con tu pareja
Tomás has a problem: he loves all women, and all women love Tomás. But everything changes when he becomes convinced he has AIDS. While looking for quick and painless ways to take his own life, he falls in love with the heartbroken Clarisa Negrete, who is also looking for a similar escape.