The Pintins to the Rescue
Luna, the Pintins' younger daughter, is kidnapped by an evil, crazy villain known as Jorba Tarjat, who carries out experiments with animals he considers to be "imperfect". The Pintins start a dangerous journey to rescue Luna. But now Ito - Luna's brother - also falls into Jorba's hands, and the villain plans to use him for his next wacky experiment. Now the Pintins need to rescue Ito, too!
The Pintins are a family of lovable characters whose story begins on a nice afternoon at the beach. Luna, the Pintins' younger daughter, is kidnapped by an evil, crazy villain known as Jorba Tarjat, who carries out experiments with animals he considers to be "imperfect". The Pintins start a dangerous journey to get to a secret island in order to rescue Luna. Meanwhile, a fatal mishap gets Ito - Luna's brother - to fall into Jorba's hands as well, and the villain plans to use him for his next wacky experiment. Now the Pintins also need to rescue Ito!