Virus-32
As a virus unleashes scores of the undead on the streets of Montevideo, Iris and her daughter are blissfully unaware of the situation as they spend the day at a facility where Iris works as a security guard. But by nightfall, they find themselves in a terrifying fight for survival — where only 32 seconds separates them from the other side of the virus.
In this Spanish-language horror film, a virus propagates on the streets of Montevideo, unleashing a blood-curdling massacre in which the infected transform into rabid predators whose fever can only be quenched by killing the uninfected. Unaware of the situation on the ground, Iris and her daughter are at the sports complex where Iris works as a security guard. As nightfall arrives, a macabre fight for survival begins… and a mere 32 seconds — the period of calm an undead has after killing — potentially being the difference between life and death.