The King of the Machos
Eighteen-year-old Charly is ready to disclose his identity as a transgender young man. First, he must confront the prejudice of the macho villagers in his town. To earn people’s respect, he decides to sign up for "The King of the Machos," a contest which supposedly measures its competitors’ manhood through games and physical challenges.