Paradise for the Damned
Marcial is a solitary man whose world is turned upside down after a death. As Marcial tries to build a new life which includes his elderly father and Miriam, a single mother, he is ultimately forced to revisit his dangerous past.
In this Argentine action thriller, Marcial is a solitary man seeking a solitary existence. After settling into a factory job, Marcial’s life takes a dark turn upon news of a death. Soon, he finds himself taking care of his elderly father and in a relationship with Miriam, a single mother. Although they all try to build a life together, Marcial is forced to revisit his dangerous past.