Erbarme Dich: Matthaus Passion Stories
Erbarme Dich shows the profound influence of the St Matthew Passion on a number of people, with whom we become acquainted during a performance in a dilapidated church, where a choir and orchestra under the direction of character/conductor Pieter-Jan Leusink perform for homeless people and refugees. The Passion of Christ anno 2013.