Zoals Alleen Oma Dat Kan
Generation after generation, recipes and secret cooking tips are passed down. Often it is the grandparents who share these tips and tricks with their children and grandchildren. These special dishes have stories that should not be lost, which is why Danny dives into the kitchen with the grandmothers and grandfathers to make special family recipes.