Jason Bourne
Matt Damon and director Paul Greengrass return for the next chapter of the Bourne franchise, which finds the CIA’s most lethal operative drawn out of the shadows.
Matt Damon returns to his most iconic role in Jason Bourne. Paul Greengrass, the director of The Bourne Supremacy and The Bourne Ultimatum, once again joins Damon for the next chapter of Universal Pictures’ Bourne franchise, which finds the CIA’s most lethal operative drawn out of the shadows. Damon is joined by Alicia Vikander, Vincent Cassel and Tommy Lee Jones, while Julia Stiles reprises her role in the series.