22 Bullets
Charly is struck down by a murder squad with 22 bullets and believed dead. But, he survives seriously injured. The ex-godfather is silent about the perpetrators and possible backgrounds to the police. But he has a suspicion. Hardly recovered, Charly decides to find those responsible for the devious attack on his life and bring them to justice.
Business, murder and manslaughter - that was once upon a time. Charly has been leading a peaceful life for three years and is lovingly devoted to his wife and two children. Nothing about that will change anytime soon. He thinks. But one winter morning his former life brutally overtook him: In a parking garage at the old port of Marseille, Charly is attacked by an eight-man murder squad and knocked down with 22 bullets. When the masked attackers disappear from the scene, they assume that Charly is dead.But, he survived seriously injured. The ex-godfather is silent about the perpetrators and possible backgrounds to the police. But he has a suspicion. Hardly recovered, Charly decides to find those responsible for the devious attack on his life and bring them to justice. Observed by a tough inspector who has a personal interest in the case, smiled at by the underworld, who no longer trusts the former accomplice, Charly begins to ask around. But he does not get very far with non-violence and is soon forced to clean up his enemies.