A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon
It's one small step for lamb in Shaun's new out of this world adventure! When a mischievous alien crash-lands near Mossy Bottom farm, Shaun sets on a thrilling rescue mission to help return her home while a secret government UFO organization is hot on their trail. Can Shaun and the flock avert Farmageddon before it's too late?
It's one small step for lamb in Shaun's new out of this world adventure! When a mischievous alien crash-lands near Mossy Bottom farm, Shaun sets on a thrilling rescue mission to help return her home while a secret government UFO organization is hot on their trail. Can Shaun and the flock avert Farmageddon before it's too late? From the multi-award-winning studio that brought you "Chicken Run" and "Wallace & Gromit," hold on to your seats as we blast off on an exciting and heart-warming sci-fi comedy adventure.