Barry & Joan
Barry and Joan Grantham, British eccentrics, embody the legacy of vaudeville for over 70 years. Since 1948, they've taught, danced, and acted alongside British film and theater greats. As the last of their era, they're passionate about passing on their vaudevillian heritage to future generations.