Murder in Cotentin
The body of a man is found floating on a bed of broom in a lake on the Normandy moors. François Lehodey had many enemies, but a number of witnesses claim to have seen a young redheaded woman dressed in white near the murder scene. Certain locals begin to discuss the legend of a ‘White Lady’. Captain Hélène Ribero heads the investigation and forms a team with the mysterious stranger.