Alternative Therapy
Selva is an eccentric relationship counselor who has made a name for herself with her unorthodox sessions. But Selva’s career hits a roadblock when she takes on Elías and Malena, a young couple who are seeking guidance on how to separate.
In this Argentine dramedy, Selva is an eccentric relationship counselor who has made a name for herself with her unorthodox sessions. But Selva’s career hits a roadblock when she takes on Elías and Malena, a young couple who are seeking guidance on how to separate. Stumped by this unexplored territory, Selva is forced to venture outside of her already unconventional methods to help Elías and Malena – leading her to cross patient-doctor boundaries and insert not only her mind, but also her body into their lives.