Blowing Kisses
Blowing Kisses, a miniseries of two episodes, is an emotional romantic comedy with a touch of drama, that relates eight interlinked stories with quarantine as the backdrop, and love as the main protagonist. The tone is optimistic and positive, but it does not renounce the drama, tension, and conflict typical of the difficult times in which the stories take place.